Späť
Poradna

Ako vrátiť tovar?

Dôvody pre vrátenie tovaru môžu byť:

  • vrátenie tovaru bez udania dôvodu
  • výmena veľkosti
  • reklamácia

Ako postupovať?

1. Pripravte si tovar, ktorý nám chcete zaslať späť.

V prípade žiadosti o výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí nám zašlite výrobok späť nepoužitý, nepoškodený, v pôvodnom obale vrátane papierových visačiek.
Reklamovaný tovar musí byť čistý.

2. Pri tovare upresnite, čo potrebujete.

Spoločne s tovarom obdržíte faktúru a predvyplnený doklad pre spätné zaslanie tovaru.
Ak nemôžete doklad pre vrátenie tovaru nájsť, môžete si ho stiahnuť tu.

Pri vracanom tovare označte dôvod vrátenia a pri výmene veľkosti tú, za ktorú chcete tovar vymeniť.
Pri reklamácii upresnite závadu.
Vyplňte požadované údaje a doklad priložte k tovaru, ktorý nám zasielate späť.

3. Zašlite nám tovar späť

V prípade, že ste tovar obdržali Zásielkovňou, použite predplatený samolepiaci štítok s nápisom "Reklamační asistent" a balík odovzdajte bezpečne zabalený na niektorom z výdajných miest https://www.zasielkovna.sk/pobocky

Pokiaľ samolepiaci štítok nemáte, nevadí! Na pobočke Zásielkovne povedzte naše číslo zákazníka ID 96753410 – vytlačia štítok sami a Vy obdržíte potvrdenie o prevzatí.

Ak ste tovar obdržali kuriérom alebo Slovenskou poštou, môžete použiť rovnaký spôsob vrátenia ako u Zásielkovne, alebo nám tovar zašlite Slovenskou poštou bezpečne zabalený a poistený v závislosti od hodnoty zasielaného tovaru na našu adresu:


Zásielkovňa.sk 96753410 Rogelli.sk Muchovo námestie 3624/8 851 01 Bratislava

Dobierkové zásielky nebudú prijaté.
K tovaru nezabudnite priložiť poriadne vyplnený Doklad na vrátenie tovaru.

4. Potvrdíme Vám prijatie vráteného tovaru.

Obvykle do 7-10 pracovných dní (zberná doprava zo SR do ČR trvá 7 pracovní dní) potvrdzujeme prijatie reklamácie a informujeme Vás o termíne vybavenia Vašej požiadavky.

5. Rýchlo Vám odošleme tovar alebo vrátime peniaze.

V čo najkratšom možnom termíne vybavíme Vašu požiadavku a tovar odošleme späť k Vám. Novovzniknuté dopravné pri 1. výmene uhradíme my. Pri reklamácii ide dopravné vždy na naše náklady. V prípade vrátenia peňazí Vám prostriedky zašleme na účet. Viac dle obchodných podmienok.