Najčastejšie otázky


Čoho sa moja otázka týka?

Dodanie tovaru a spôsoby platby, Výmena alebo reklamácia tovaru, Informácie o tovare, Ostatné otázky

Dodanie tovaru a spôsoby platby

O koľkej mi dopravca dovezie objednaný tovar?
Túto skutočnosť nemôžeme bohužiaľ nijako ovplyvniť, pretože využívame externé služby firmy UPS prípadne Slovenskej pošty. V prípade UPS Vás bude kuriér telefonicky kontaktovať a čas doručenia si s Vami dohodne osobne. Doručovateľ  Slovenskej pošty Vám v prípade Vašej neprítomnosti zanechá v schránke upozornenie s informáciou o možnostiach opätovného doručenia. Viac informácií nájdete tu.

Kedy obdržím tovar, ktorý nemáte momentálne skladom?
Tovar, ktorý nie je skladom a je označený dostupnosťou napr. "dodanie 5-15 dní" predstavuje obvyklý čas dodania od výrobcu. Tovar Vám dodáme v uvedenej lehote a o presnejšom termíne dodania Vás budeme telefonicky informovať po prijatí objednávky. Máte taktiež možnosť sa informovať e-mailom na info@rogelli.sk, prípadne telefonicky na čísle tel 0221 201 105. Ako zistím, či je tovar skladom?

Aká je lehota dodania od odoslania mojej objednávky?
V prípade, že objednaný tovar je skladom, odosielame ho spravidla do nasledujúceho pracovného dňa. Ak nie je tovar skladom, budeme Vás neodkladne kontaktovať a dohodneme ďalší postup. Ako zistím, či je tovar skladom?

Môžem si objednaný tovar osobne vyzdvihnúť?
Áno. K dispozícií sú v súčasnosti výdajné miesta Zasielkovna.sk.

Môžem si objednať tovar telefonicky?
Áno. Pre tento prípad je Vám k dispozícií telefónna linka - 0221 201 105.

V akom prípade mám dodanie tovaru zadarmo?

 

Aké sú možnosti dodania tovaru?
Okrem štandardného dodania tovaru kuriérskou službou UPS alebo Slovenskou poštou ponúkame aj osobný odber v niektorom z naších výdajných miest.

Môžem tovar zaplatiť platobnou kartou?
Nie, bohužiaľ to nie je možné. Tovar je možné dodať iba štandardnými spôsobmi dodania tovaru, a to na dobierku kuriérskou službou UPS alebo Slovenskou poštou.

Je možné tovar platiť prevodom z účtu?
Áno, možnosť platiť prevodom je možné využiť. Akonáhle bude Vaša zásielka pripravená k odoslaniu, zašleme Vám na e-mail všetky bankové údaje potrebné k uskutočneniu platby. Po pripísaní čiastky na náš účet Vám bude tovar odoslaný.

Je mnou požadovaný tovar skladom?
Náš internetový obchod je priamo napojený na náš informačný systém, ktorý aktualizuje každú minútu stavy tovaru na sklade. V prípade, že sa pri výbere veľkosti v detaile tovaru zobrazuje "skladom" je táto položka skutočne skladom. Iba vo výnimočných prípadoch môže dôjsť k situácií, kedy dvaja zákazníci objednajú posledný kus súbežne. V tomto prípade Vás budeme neodkladne kontaktovať, aby sme s Vami dohodli ďalší postup a ponukli Vám riešenie. Kde presne uvidím, či je tovar skladom?

Späť na začiatok stránky

Výmena alebo reklamácia tovaru

Ako najlepšie riešiť reklamáciu alebo vrátenie tovaru?
V prípade, že k tejto nemilej situácií dôjde, vyplňte doklad pre vrátenie tovaru, ktorý je súčasťou faktúry a zašlite ho spoločne s tovarom. Ak ste registrovaným zákazníkom, môžete nás informovať jednoduchým zápisom pri vrátenom tovare v objednávke, ktorú nájdete v zákazníckom účte. Presný reklamačný postup a podmienky uplatnenia reklamácie najdete tu.

Za akú dobu mi vrátite peniaze za reklamovaný či vrátený tovar?
Čiastku Vám zašleme na Vami uvedený účet do 3 pracovných dní po vybavení reklamácie. Vrátený tovar sa snažíme vybaviť nasledujúci pracovný deň po obdržaní zásielky a v prípade potreby Vás budeme kontaktovať.

Aké sú dôvody a podmienky pre bezplatnú výmenu tovaru?
Tovar môžete bezplatne vymeniť z dôvodu výmeny veľkosti alebo z dôvodu našej chyby pri odosielaní tovaru. Presné podmienky pre výmenu nájdete tu.

Ak mi objednaný tovar nevyhovuje, do kedy ho musím odoslať späť a kto hradí poštovné?
Ak skutočne dôjde k takejto situácií, máte možnosť tovar bezplatne vrátiť do 21 dní po jeho obdržaní. Tovar musí byť schopný následného predaja, to znamená: zabalený v originálnom obale, s originálnymi vysačkami, nenosený a nepoškodený. Ak meníte veľkosť tovaru, platíme dopravné pri prvej výmene my. Náklady na spätné zaslanie k nám hradíte Vy. Viac o vrátení tovaru.

Späť na začiatok stránky

Informácie o tovare

Líši sa farebnosť ponúkaného tovaru na webe so skutočne dodaným tovarom?
Snažíme sa o čo najpravdivejšie zobrazenie tovaru prostredníctvom profesionálnych fotografií. Táto skutočnosť je však z veľkej časti ovplyvnená aj nastavením Vášho monitoru. V prípade, že nebudete s farbou výrobku spokojní, zaručujeme Vám výmenu alebo vrátenie peňazí.

Na koho sa môžem obrátiť v prípade, že potrebujem viac informácií?
Obráťte sa kľudne na nás. Sme tu pre Vás na telefonickej linke 0915 030 555 alebo na e-maile info@rogelli.sk.

Majú niektoré z Vami ponúkaných zimných rukavíc podlepené švy?
Áno, v kategórií Cyklistické rukavice zimné nájdete hneď niekoľko produktov, ktoré spĺňajú tieto parametre.

Z akých materiálov je Váš tovar vyrobený?
Nami ponúkaný tovar je vyrobený z prvotriedných materiálov, ktoré sú vyvinuté práve pre športové účely s dôrazom na funkčnosť a komfort pri nosení. Detailné informácie o materiáloch a technológiach nájdete tu.

Často sa uvádza, že pri údržbe funkčného oblečenia sa nesmú používať detergenty. Mohli by ste mi tento termín viac priblížiť?
Presnejšie povedané sa pri praní funkčného prádla nesmú používať bielidlá a zmäkčovadlá (aviváže). Pri ich používaní dochádza k zanášaniu pórov vo vlákne a mení sa ich povrchové napätie a vlákna potom neodvádzajú vlhkosť od tela tak ako by mali. V prípade, že použijete prací prostriedok, ktorý tieto látky obsahuje, počítajte s tým, že sa tieto látky odstraňujú cca 5 ďalších pracích cyklov, než sa pôvodné vlastnosti materiálu obnovia. Obecne teda doporučujeme prať tieto výrobky v gélových pracích prostriedkoch (popr. špeciálnych prostriedkoch pre funkčné prádlo). Pri praní je tiež vždy vhodné obrátiť prádlo naopak, tým podporíte trvanlivosť reflexných prvkov.

Ako zistím svoju veľkosť?
Jednoducho sa zmerajte a porovnajte zistené hodnoty s tabuľkami veľkostí, ktoré zároveň nájdete pod ikonkou panáčika v detaile tovaru. Ak si nebudete istí, môžete sa obrátiť priamo na nás, radi Vám poradíme.

Aká je záručná doba na výpredajovom tovare?
Na výpredajový tovar sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov, ako je stanovené zákonom. Viac o reklamačných podmienkách nájdete v sekcií obchodné podmienky.

Späť na začiatok stránky

Ostatné otázky

Čo robiť, keď som zabudol/zabudla prihlasovacie heslo?
Ak ste zabudli Vaše prihlasovacie údaje, môžete si ich nechať poslať na Váš e-mail. K tomu však potrebujete poznať e-mail zadaný pri registrácií. Kliknite tu pre zaslanie hesla a my ho obratem zašleme. V prípade, že si nespomínate, ktorý Váš e-mail ste pri registrácií uviedli, kontaktujte nás telefonicky a my Vám pomôžeme prihlasovacie údaje vyhľadať.

Dostanem v prípade opakovaného nákupu nejakú vernostnú zľavu?
Samozrejme, áno. Vážime si naších zákazníkov, a preto sme pre Vás pripravili hneď niekoľko výhod ako je vernostná zľava pre VIP, zľavové poukazy, množstevná zľava a bonus.

Späť na začiatok stránky


Potrebujete vedieť viac? Kontaktujte nás

Políčka označené povinná položka musíte vyplniť.

povinná položka

povinná položka

povinná položka


povinná položka


captcha
povinná položka



Zľavy, akcie, novinky? Chcem zasielať emailom! Ukážka newsletteru.




Špecialista na cyklistické a bežecké oblečenie Rogelli

Potrebujete poradiť? Volajte 0221 201 105

Košík obsahuje 0 položiek za € 0,00