Ako vrátiť tovar?
Dôvody pre vrátenie tovaru môžu byť:
- vrátenie tovaru bez udania dôvodu
- výmena veľkosti
- reklamácia
Ako postupovať?
1. Pripravte si tovar, ktorý nám chcete zaslať späť.
V prípade žiadosti o výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí nám zašlite výrobok späť nepoužitý, nepoškodený, v pôvodnom obale vrátane papierových visačiek.
Reklamovaný tovar musí byť čistý.
2. Pri tovare upresnite, čo potrebujete.
Spoločne s tovarom obdržíte faktúru a predvyplnený doklad pre spätné zaslanie tovaru.
Ak nemôžete doklad pre vrátenie tovaru nájsť, môžete si ho stiahnuť tu.
Pri vracanom tovare označte dôvod vrátenia a pri výmene veľkosti tú, za ktorú chcete tovar vymeniť.
Pri reklamácii upresnite závadu.
Vyplňte požadované údaje a doklad priložte k tovaru, ktorý nám zasielate späť.
3. Pošlite späť Packetou ZADARMO (trvá 5-7 pracovných dní)
Zabalený tovar odovzdajte na pobočke www.packeta.sk a spomeňte kód 96753410.
Dostanete potvrdenie o prevzatí, ktoré si starostlivo uschovajte.
Alebo poistené do ČR (ak u vás nie je pobočka, trvá až 3 - 5 dní)
HANAME - Hana Mertlíková
Nádražní 83
549 57 Teplice nad Metují
Česká republika
Dobierkové zásielky nebudú prijaté.
K tovaru nezabudnite priložiť poriadne vyplnený Doklad na vrátenie tovaru.
4. Čo sa bude diať potom?
Do 2 pracovných dní po prijatí tovaru emailom potvrdíme spracovanie. Pri výmene informujeme o termíne odoslania.
Do 10 dní vrátime peniaze späť na Váš účet.
Novovzniknuté dopravné pri 1. výmene uhradíme my. Pri reklamácii ide dopravné vždy na naše náklady. Viac dle obchodných podmienok.