Späť
Poradňa

Ako vrátiť tovar?

Dôvody pre vrátenie tovaru môžu byť:

  • vrátenie tovaru bez udania dôvodu
  • výmena veľkosti
  • reklamácia
     

Ako postupovať?

1. Pripravte si tovar, ktorý nám chcete zaslať späť.

V prípade žiadosti o výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí nám zašlite výrobok späť nepoužitý, nepoškodený, v pôvodnom obale vrátane papierových visačiek.
Reklamovaný tovar musí byť čistý.

2. Pri tovare upresnite, čo potrebujete.

Spoločne s tovarom obdržíte faktúru a predvyplnený doklad pre spätné zaslanie tovaru.
Ak nemôžete doklad pre vrátenie tovaru nájsť, môžete si ho stiahnuť tu.

Pri vracanom tovare označte dôvod vrátenia a pri výmene veľkosti tú, za ktorú chcete tovar vymeniť.
Pri reklamácii upresnite závadu.
Vyplňte požadované údaje a doklad priložte k tovaru, ktorý nám zasielate späť.

3. Pošlite späť Packetou ZADARMO (trvá 5-7 pracovných dní)

Zabalený tovar odovzdajte na pobočke www.packeta.sk a spomeňte kód 96753410.

Dostanete potvrdenie o prevzatí, ktoré si starostlivo uschovajte.

 

Alebo poistené do ČR (ak u vás nie je pobočka, trvá až 3 - 5 dní)

HANAME - Hana Mertlíková
Nádražní 83
549 57  Teplice nad Metují
Česká republika

Dobierkové zásielky nebudú prijaté.
K tovaru nezabudnite priložiť poriadne vyplnený Doklad na vrátenie tovaru.

4. Čo sa bude diať potom?

 

Do 2 pracovných dní po prijatí tovaru emailom potvrdíme spracovanie. Pri výmene informujeme o termíne odoslania.
Do 10 dní vrátime peniaze späť na Váš účet.
Novovzniknuté dopravné pri 1. výmene uhradíme my. Pri reklamácii ide dopravné vždy na naše náklady. Viac dle obchodných podmienok.